sâmbătă, 23 ianuarie 2016

Test online "Integritatea academică a profesorului. Valori, competenţe, acţiune"

Test online "Integritatea academică a profesorului. Valori, competenţe, acţiune"
Curs realizat de către membrii Asociaţiei Generale a Învăţătorilor din România, filiala Republica Moldova, 
27 decembrie 2015 - 10 ianuarie 2016
Formatori: Mariana Marin- doctor în pedagogie, conferenţiar universitar, preşedinte AGIRoMd;  
Pavel Cerbuşca, doctor în pedagogie, cercetător ştiinţific, conferenţiar, director adjunct, profesor de educaţie civică. 
Autor test: Tatiana Cechir, membru AGIRoMd, sucursala Cantemir, specialist principal, şef adjunct interimar Direcţia Învăţămînt Cantemir


https://docs.google.com/forms/d/1S4jpMyhZ0Lp3ywpm7vGjAZnWIKV6-4LldOHMs-OhNpU/viewform

    1. Care este definiţia Integrităţii academice, în viziunea Dumneavoastră? 
    Alegeţi o variantă din cele propuse

    2. Care sunt valorile integrităţii academice? 
    Alegeţi toate variantele corecte.


    3. Ce înţelegeţi prin poluare morală? 
    Citiţi atent fraza: "Cuvîntul poluare vine din latină şi vrea să desemneze o acţiune prin care omul îşi degradează propriul său mediu de viaţă". Alegeţi, din lista de mai jos, factorii care poluează mediul social.


    4. Cunoaşteţi normele de conduită cu elevii, copiii? 
    Din lista de mai jos alegeţi 3 variante potrivite.


    5. Care sunt normele de conduită cu părinţii/reprezentanţii legali ai copiilor?
    Din lista de mai jos alegeţi 3 variante potrivite.


    6. Ce norme de conduită în relaţiile cu colegii demonstraţi? 
    Din lista de mai jos alegeţi 3 variante potrivite.


    7. Ce norme de conduită trebuie să demonstreze managerul?
    Din lista de mai jos alegeţi 3 variante potrivite.


    8. Ce norme de conduită trebuie respectate în relaţiile cu instituţiile şi reprezentanţii comunităţilor locale?
    Din lista de mai jos alegeţi 3 variante potrivite.


    9 a). În care dintre filmele vizionate sînt demonstrate valorile integrităţii academice? 
    Alegeţi unul dintre filmele vizionate.

    9 b). Care este impactul filmului asupra Dumneavoastră? 
    Scrieţi succint una-două idei.

    10. Care este declaraţia de integritate propusă de formatori? 
    Alegeţi varianta corectă.

    11. Sunteţi gata să promovaţi cultura academică, demonstrînd...? 
    Alegeţi variante care corespund culturii academice


    12. Ce trebuie să ştiţi despre comportamentele neadecvate? 
    Citiţi atent situaţia descrisă, apoi alegeţi toate actele care prevăd reglementarea comportamentului: "Impunerea responsabilităților suplimentare fișei postuluii, stil autoritar, recurgerea la sancțiuni"

    •  

    13. Pe care dintre răspunsurile propuse le consideraţi rezultate ale formării conştiinţei şi conduitei morale a cadrelor didactice? 
    Alegeţi variantele potrivite.


    14. După care criteriu nu poate fi evaluată integritatea academică/şcolară? 
    Alegeţi doar criteriul intrus

    15. Cum apreciaţi interacţiunea Dumneavostră la rezolvarea acestui test? 


    Vă mulţumim pentru participare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu